Thursday, May 31, 2012

Seoul Garden, IOI Mall Puchong



Hari ni kitaorg pergi Seoul Garden ioi mall puchong, serius niat dihati nak belanja sazali sempena esok last day dier kerja gan department kitaorg, isnin nanti dier dah berhijrah ker group vcr yg lagi sibuk, lagi memenatkan, lagi memeningkan kepala, lagi kene buat report banyak, lagi pressure, semua lagiii laa plusss jangan harap la nak mengular lagi... sian ko li, sabar yer, janji masyukkkk!!! hahahahaha, saja bikin panas....

Hajatku tak kesampaian disebabkan Li plak yg belanja kitaorg, aduhaiii, biler lak aku nak banjer dia ni.... takpe la, bukan dier kuar proton pun kan, still dalam proton lagi, banyak masa lagi aku boleh banje ko li....huhuhuhuhu.......

Seoul Garden as well as everyone known, memang terbaik, yg paling penting HALAL!!! halal malaysia ok, bukan halal asia.... dengan tomyam di tengah kuali, grill kuali kat keliling dengan bermacam macam jenis lauk pauk yg boleh dipilih untuk di grill/panggang/ditomyamkan....Perghhh memang haeven untuk penggemar makanan yg TEGAR seperti aku..

Buffet lunch yg anggaran seorang rm27++ dan ada diskaun untuk student!!! kalau dinner mahal lagi yer, ada price kat bawah ni!! and eat all you can!!! mencanak lah nafsu makan ku........ masak masak, kacau kacau, kunyah kunyah.... yaAllah, mengidam aku, dah lama tul mengidam, akhirnya dapat harini, dari sehari ke sehari nak pergi tapi tak kesampaian disebabkan wife aku kurang gemar tempat ni... hmmmmmmmmmmmmm

Syukur, dapat pahala Li belanja kawan mengidam, hahahahahaha..

By the way, good luck Li, semoga berbahagia kamu disana.. kami sentiasa mengigati mu, harap kamu sentiasa mengigati kami juga.. untung laaaa ada org ingat.. hahahahaahaha

korang kalau berkenan nak makan buffet ni... ni ada price list untuk korang survey, aku janji korang akan puas hati... nah sikit gambar untuk tatapan kalian.. :)))









No comments:

Post a Comment

Any Question ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...