Thursday, May 3, 2012

BarbaQue Session !!! Eating Paradise !!!

Malam tadi telah berlangsungnya satu sesi makan malam bersama keluarga aku :) Sempena hari lahir abang sulung aku, mohd azam bin abdullah. So mak aku panggil semua dtg rumah, ada buat majlis makan-makan sikit. Takdelah grand sangat, just buat barbeque jer.... as usual my style :)

Menu malam tadi, ayam, sotong & beef burger, campur la lauk lauk lain yg mak aku masak gan acik milah bawak dari gombak. Aku sambil bakar sambil ngap, tu yg masa makan tu tak lalu dah nak makan, dah kenyang, just bedal buah jer, favorite aku sejak kebelakangan ni.. buah mangga :) tu yg kong kong dah 2 minggu tak hilang2 ni....

Penat membakar, rasa macam dah terbakar semua bulu roma kat tangan ni... seb baik rencah menjadi, semua superb, terutama sotong tu, mcm goreng pisang panas, 10 saat lesap semua dari pinggan hidang..hahahaha....puas aku makan sotong.......

Ayam mcm biasa banyak, semua dapat rasa....licin disaat akhir :)
Sesi sambungan daun terup la, main race a.k.a kandang, saper tengit!!!!??? hahaha no komen....

Nak cerita banyak pun tak guna, below are some of the picture i've taken for all of you to view :)

Next UPDATE !! 'Stimboat ANTARABANGSA' Tomorrow Nite aka Friday, Tunggu!! Bel Nak Banje :)










No comments:

Post a Comment

Any Question ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...