Sunday, May 6, 2012

Sunday Madness!!

Nak dipanjang kan cerita! Alkisah yg sungguh dramatik! Hari ni boleh dikatakan sebagai hari makan aku yang paling menggila!!

Ok macam ni!! Ahad aka hari ni! Aku dikatakan mengekplore penuh shah alam hingga puchong hingga cheras! Tak pernah aku over eaten like this for a day!

Dimulakan pagi aku ke shah alam, pergi check up mam aku setelah 3 bulan 1st trimester baby ku matang' di follow up kempunan mam aku yang agak hhehe! No komen!!

1st stop!!!! Nasi Kandaq Pelita Puchong!! Sebelah ioi mall puchong!! Dier boleh kempunan nasi kandaq plak tengahari ni' layan kan ajer!! Seb baik aku tau mana area yg sedap! Kredit tu Li' terbaekk!! Gambar Nasi kandar ada kat bawah for you guys to view! Dengan aku aku sekali terjebak, amik kau udang gan ayam seketol!!!

2nd pit stop! Sunway pyramid, seb baik tak terperosok dan terjebak tadi masuk kat dalam manhattan fish market! Jenjalan dulu! Jap lagi kita singgah! Ayat aku yg dapat menyelamatkan kredit kad ku! Hahaha jenjalan lagi terduduk lak kat burger king!! Seb baik tak terorder!! Jalan punya jalan punya jalan aduhaii termasuk plak J. & Co coffee house!! Bedal coffee gan blend yogurt! Donut 2 ketul free!! Waaaaa that is enough!! Last stop for a day'

Tetapi air yg tenang jangan disangka tiada buaya!

3rd- sampai kat rumah! Aku ternampak plak akak yg jual satay minang tu bukak kedai! YaAllah! Nafsu apa aku ni!!!!?! Kakkkk! Satay rm6 ringgit!! Hahahahahaa amikkauuu' aku makan bagai raksasa yang menggila! Ada aku kisah!! Betul la apa org cakap! Kadang kala bukan isteri yg mengidam! Suami yg mengidam!!! Betul ker!! Layan kan jer!!

Haaaaaa! Ni plak nak citer pasal mengidam! Haaaaa amik kau dah kul 9 malam! Aku kene tolak kat katil!! B bangun b! Nak nasi kari! Nasi kandaq cam tengahari tadi!! Haaaaaa amik kau' sapa yg ngidam' dah tentu bukan aku kan! Confirm bini aku' so korang jangan cakap aku mengidam! Hahahahaa..

4rd- last stop for today' taktau la lepas ni ada lagi ker tidak!! Kedai mamak giant cheras' amik kau nasi kandaq ayam goreng + hati ayam' bukan aku! Bini akuuu ;) aku makan gak la terjebak! Tapi tosei jer hahahahaha

Amacam! Thrill tak hari ku hari niii?!! Kalau korang cakap tak thrill aku tak dapat nak komen apa2 la hahahaha, sharing is caring!! Ini santapan kami yang telah masuk ke perut kami hari ni! Kalian mauu! Boleh cariii ;) aku tau korang pun terliuq kann ;)

Nah ;)

NASI KANDAQ PELITA, PUCHONG




J. & CO COFFEE AND DOUGHNUT HOUSE






SATAY MINANG :)



MAPLAY GIANT, CHERAS !! KARI KARI :)




No comments:

Post a Comment

Any Question ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...