Tuesday, May 15, 2012

Pak Li Recepies 'Summit USJ'

Harini visit aku sampai ke restoran Pak Li Recepies, kedai ni nak kater kopitiam tak jugak pasal menu dier mix, ada sandwishes dah macam subway, ada western, hainanese, japanese!! Haha rojak!

To make sure tempat ni bukan pak li kopitiam erk, branche baru dier kot 'pak li recepies'... Menu aku ke sini sebenarnya hajat nak makan chicken chop hainamese dier! Tah betul ke tak aku eja ni, hahahaha...

So bermula la jelajah tengahari tadi kesana! Bersama memember office aku kitaorg gi makan alakadar je sebenarnya! Aku yg tengah sakit tekak asyik batuk2 ni apa lagi minum air panas je la, order milo panas rm2.20! Tapi alhamdulillah puas hati dengan besar cawan dier ;) menu makan plak. Chicken chop la, korang boleh la try memang terbaik tempat ni! Nak goreng2, speggety, asam laksa semua ada la....

Ok la, ni ha picture nak share gan semua! Kalau nak try gi la time lunch hour key! ;)









No comments:

Post a Comment

Any Question ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...