Wednesday, May 2, 2012

Late Lunch Today Jom Makan SUBWAY!

Ok, rini aku tak sempat makan..so, untuk tidak membuatkan aku tak kebulur kejap lagi kat opis, so aku mentapaukan diri aku subway, favourite aku as usual tuna or meetball.... tapi hari ni aku terasa macam nak makan tuna, so, aku mentapaukan ia...

Tapi rasa macam rugi pulak sebab hari rabu is meatball day, hmmm takpe laaa...
Subway tak perlu nak buat penerangan la, semua org tau kan, and boleh dikatakan setiap pasaraya besar kat kL ni semua ada subway, depends on citarasa korang...

but now is special, subway tengah buat promo buy 1 free 1, each purchase for the next visit will get 1 free, but first korang kene beli la dulu subway, then diaorg akan bagi coupon untuk next visit, aku dapat 2 coupon tadi.. promo is till 30th of June ni... so apa lagi, gi beli gi nanti dapat coupon....

contoh coupon ada kat bawah.. ok la... aku nak makan.. selamatttt.. assalamualaikum.... :)





No comments:

Post a Comment

Any Question ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...