Monday, June 11, 2012

Satay Willy Medan Selera Ramal Junction

Malam ni aku gi putrajaya jap ada hal, dah settle semua kerja otw balik teringat plak kat ramal junction ni!! Lama betul dah tak makan satay dier aka willy satay...

Penah dulu aku just dtg sini nak tapau penah berejam tunggu!! Serius aku tak tipu!!! Mengimbau kenangan lama tu yg aku dtg balik tu nak rasa la kan...Dulu satay dier sangaattt sedap! Besar! Berlemak! Rempah sedap sampai ke lidi!!! Tu yg gamaknya ramai sungguh org beratur!!!

Tapi malam ni aku mai, kat kaunter kosong takde org! Ada la sorang dua, alhamdullillah dalam hati aku berkata! Order 25cucuk ayam, duduk tunggu!! Dalam 20minit gak la satay sampai! Korang nak tau apa aku dapat!!

Sungguhhhhhh menghampakan aku!!!! Satay sejuk! Dah kecik! Penuh isi satay je!! Dah takde berlemak dan menarik la dari segi pandangan mata aku' cukup cukup menghampakan aku, nak bandingkan dengan satay emas kajang seperti review2 aku yg sebelum ni!! Memang jauh api dari panggang laaa... Bini aku yg tengah mengidam ni pon makan 3 ker 4 cuuk je tadi!!

Bak kata adnan sempit!! It's a failedddd!!! Aku tak tau la korang yg lain kene kot tekak gan satay ni!! Tapi ni just opinion dan review aku!! Tak tau la kot kot ker hari ni je yg tak sedap ker?? Tah la kan!!! Sakit tul hati aku tadi!! Mau je aku tapau bawak balik!! Panaskan kat microwave!! Makan secara aman dengan panasnya dirumah tanpa ada tikus besar berkeliaran kat situ!! Hahahaha!!

Tempat ni kat area sungai ramal, dier nampak kalau lalu highway cheras kajang putrajaya tu! Kat tepi jalan besar jer!! Tempat meriah and maybe korang boleh makan benda2 lain selain satay dia... Hahaha ok laaa... Time to sleep!

Below are some of the picture for review ;)







No comments:

Post a Comment

Any Question ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...