Wednesday, June 13, 2012

Mee Bandung Muar, Kajang yg Popular

Tadi wife aku mengidam lak! Dia nak antara 2 jer! Sama ada bubur mcd or mee bandung muar!! Dari mcd la kan! Memang la aku pilih mee bandung muar kajang kan...

Balik beli barang sikit terus gi sini!! Tempat ni memang sangat popular sikalangan org kajang, bangi, cheras & putrajaya... Saper yg tak penah rasa mee bandung dia yg pekat terasa sebijik macam mee bandung kat muar tu!!

Misi utama mee bandung la! Tapi kedai ni memang ber veriaty, boleh dikatakan semua ada kat sini! Dari tomyam, satay, mee, masak masak, yong tau foo, kerang, claypot, western, you name it mesti ada!! Tapi tak wajib kalau mai sini tak rasa mee bandung dier!! Huhuhuuuuu, terlioqqqq..... Nampak simple tapi rasa dierrrr hmmmmmm....

Puas wife aku makan tadi, tak cukup dengan mee bandung diordernyer lagi lamb chop.. Huhuhuhuuuu takpe la ibu mengandungkan ;) aku just layan mee bandung gan kerang rebus jer ;)))

Pada korang yg tak tau tempat ni, dier betul2 berdekatan kpj hospital kajang, bertentang gan hospital kpj tu!! Ada signboard kat depan kedai tu!! Dier tulis mee bandung muar' memang aku recommend kat semua org tempat ni!!!

Ok la. Enjoy! Aku nak tido sudah. Erk alhamdullillah ;)))






No comments:

Post a Comment

Any Question ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...