Friday, June 22, 2012

CHATIME @ PJ NewTown, BUT Halal KE?

Kelmarin, Petang kul 4 ptg tekak rasa haus sangat, tak tau naper, teringat plak kat chatime.....hmmmmmmm, mcm mana la tetiba teringat chatime ni, ye la kan, rasa lemak grass jelly dier perghhh menusuk jiwa jika sekali minum.. lepas minum sekali tak mau dah flavour lain, nak flavourr ttttuuuuuuu jer.....aku skrg dah craving for "Roasted Milk Tea with Grass Jelly - Less Ice" Layannnnnnnnn siott!! tapi korang nak tau history aku sebelum aku start minum CHATime ni???? Ok ni nak citer sket!!!!



Ok la, balik kerja terus jemput mam aku kat Quattro West sebelah PJ Hilton tu, alhamdullillah kita org penah perasan kat area PJ state tu ada chatime, tapi tak pernah pergi, sebab sebelum ni ada was was sikit gan chatime ni, ye la, pekerja semua chinese, the menu display ada tulisan taiwan plak, yg beli plak semua bukan muslim, logo halal plak takde, memang takkkkkkkkkkkkkk la kan aku nak beli.......outlet punya la banyak skrg ni, boleh dikatakan semua hyper & super market dah ada dah chatime ni...

TAPI LEPAS RESEARCH, GOOGLE!! cari kepastian, tengok ramai plak org islam beli sejak kebelakangan ni, aku pun jalankan survey and research, alhamdullillah aku jumpa keputusan dier... korang boleh baca kat link ni...!!


Sampai kat CHATIME, aku pun, beli la... korang tau la kan apa aku beli..... as usual :)))))
NOW korang tau apa yang aku craving skrg ni :) ye la dari layan blanded jer. dah la mahal, pastu ice, tak elok untuk kesihatan, baik minum tea :) try this flavour and you'll never going to regret it .......

Nah, this is my purchase for the day... next time same flavour please :)






No comments:

Post a Comment

Any Question ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...