Wednesday, April 4, 2012

Wong Solo Seksyen 7, Shah Alam

Just come back from wong solo, kenyang alhamdulillah, dari haritu lagi berhajat nak ker wong solo ni makan ayam penyet dier! Tersampai gak hajat pegi ramai2 time lunch!!

Walau naik kereta ber-6 pusing2 uitm shah alam dulu 45minit cuci mata! Tah idea sapa tah!! Haahaha perut aku dah la lapar sgt tadi!! Ada plak mamat rambut pacak duk kat tengah, sian dier duk depan mcm budak kecik, gambar terpaksa digelapkan untuk menutup fitnah!! hahahahaha

At last sampai gak kat sini!! As expected org ramai, meja penuh! Tapi rezeki berpihak gak dekat geng CMT proton!! Penat tadi ada kerja dalam kat uitm alhamdulillah meja tersedia...

Yg lain semua amik set ayam bakar wong solo! Aku je amik set ayam penyet original! Sambal cili gan belacan dier trrbaekkkkk!!! Tak cukup rasanya sepinggan, takpe la balik kang aku usha wong solo bangi lak gan bini aku! Hahahahaha..

Kalau nak mai sini! Silakan! Aku host yg tak bertauliah ni amat amat syorkannnn!!!! Food superb!!!

Nah gambar!!!





No comments:

Post a Comment

Any Question ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...