Friday, April 27, 2012

Home Made Beef Burger (Grill & Burn Version)

Semalam aku masak pan fried style! Today aku masak grill & bakar version style plak! sibuk izah cakap goreng goreng apa barang kan!! Ni haaa zahh grill version plak!!! Tak cukup tebal? Boleh buat lagi 2 tingkat! ;))

Senang tul kalau grill tak banyak kerja!! Prrgh 2 hari ni makan burger je straight!! Sebabkan lemak cheese mozarella dalam daging buat aku terliuq2 nak makan lagi dan lagi! Hmmmmm!!!

Kalau nak tau resepi daging tu, boleh review post aku yg sebelum ni, resepi campuran ada kat situ, tapi yang ni, aku ada twixs sikit, tambah bread crump..... terbaekkk!!!!

Ok la banyak taip tak guna gak! Korang nak gambar kan!! Nah!! Kalau nak boleh datang umah!! Ahaaaa ;))








No comments:

Post a Comment

Any Question ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...