Wednesday, April 25, 2012

Makanan Rujiku utk 2minggu Berturut2

Ni ha aku nak memperkenalkan makanan ruji aku untuk straight 2 minggu ni!! Aku dah tak tahan dah!! 2 minggu asma semput dgn batuk2!!

Weyhh tolong la hilang! Aku penattt dah!! Takpe la, aku upload gak sebab still benda benda ni semua makanan and masuk mulut utk ditelan! Hahaha!!

Non stop, cap ibu dan anak memang terbaek!!! Best beb tekak dikala menelannya!! ;) madu lak import cameron highland!! Asli lagi!! so korang aku nasihat kurang2kan la minum ais! Kalau boleh stop je! Ahaa, aku jadi ni pun sebab aku minum ais yg dah lama aku pantang! So, amik kau!! Dua minggu kau sakit!

Ni nak masuk minggu ketiga dah ni!! Batukk sampai malam tak boleh tidur! Huhuhu ;(

No comments:

Post a Comment

Any Question ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...