Wednesday, April 4, 2012

Review Malam ni utk Wong Solo jugak!

Tadi tengahari dah lunche kat Wong Solo seksyen 7, shah alam, balik rumah malam bawak org rumah gi Wong Solo gak! Tapi cawangan bangi punya turn plak!

Alamat : no 8&9-g-1, jalan medan pusat bandar 4a, 43650 bandar baru bangi.

Menu malam ni ayam penyet dengan ayam bakar sekali, mam amik sup ekor! Sup ekoq dier rm12.80, isi ok la besar, tapi aku tak rasa bab aku dah ada 2 ketui ayam yg lagi terbaek!!

Makanan pedasssss is the most thrill time if takde air, hampeh tul air sampai lambat tadi, meleleh peluh!! Maaf jugak terpaksa review wong solo 2 kali hari ni, sebab dan kerana adalah sebab ia memang menyelerakan dan terbaik, sampai 2 kali la aku ke wong solo hari ni!!

Mungkin jugak aku ada keturunan minang n banjar kot! Tu yg suker sangat makanan cili pedas pedas ni!!

Next time kite try diernyer sotong tepung dgn yg lain2 lak k.. Aku dah penat, mahu guringan, esok begawian ;)) aka kerja ahaha, bahasa banjar tu untuk kerja!!

Ni gambar menu tadi!! Korang haris try!!! Aku amat amat menyarankan ;)

Salammm!!




No comments:

Post a Comment

Any Question ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...