Wednesday, August 8, 2012

Iftar Portluck @ Sazali House Mix of Food Variety

Last Monday, kami yg berjiwa kacau berbuka sesama office mate di rumah abg sazali auwww!! hahaha dekat semenyih, menu portluck, semua bawak campur campur, dah macam buffet hotel, tapi masakan ni lagi terbaik kot??? western ada, asia ada, timur laut barat daya ada, selatan jawa pun ada, hahahaha..

aku as usual masak specialty aku la, linguine cream cheese meatball la, perghhhhhh!! meleleh hmm :)
and kawan kawan lain ada bawak, satay, kek, rojak singapore special, dessert, and tuan rumah buat macam macam, udang nestum ada, pegedil kering ada, pegedil berkuah ada, nasi lemak ada, meehoon goreng special nana ada, bubur kacang ada.....perghhhhhhhhhh......

aku tak tau nak makan apa, semua memang meyakinkan tekak aku, kene amik sikit sikit and try satu satu, ahahaha haeven tul berbuka haritu, dengan lawak tak puas hati nyer, dengan citer pasal kejer jer, dengan bahan bahan nya... kitaorg enjoy walau sekejap....

sebab esok nak masuk office, moody balik.. huhuhu.......

apa pun, terima kasih tuan rumah and semua member2, korang memang terbaek, tahun depan kita wat lagi ok, maybe rotate rumah lak la ye, ehehehe :)

ni antara gambar makanan yg aku sempat snap.. enjoy :)

No comments:

Post a Comment

Any Question ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...