Friday, August 3, 2012

Iftar @ Ana Ikan Bakar Petai, Bandar Baru Bangi With My Family

Last nite kali kedua aku gi Ana ikan bakar petai kat bandar baru bangi ni... Semua akibat kempunan wife aku ;) ibu mengandung harus dimakbulkan impiannya, untuk purpose berbuka puasa, korang boleh call no ni 019-2177668, then akan ada org angkat, make sure call lepas zohor ok, awal sangat diaorg tak terima..

Melalui phone diaorg akan minta kita sms kan order and name terus, simple as that ;) semalam kitaorg order siakap bakar petai, butter prawn, sotong goreng tepung and satah! Memang betul org cakap, sotong goreng tepung dia memang sedap!! Sebelum ni aku tak order goreng tepung! Ni memang dah kene jadi menu wajib! Tak lengkap kalau takde ;) Ditambah pulak dengan bbutter prawn dier, sedap betulll.... abis aku layan kuah butter prawn dia, dia special sikit, yg jenis basah, creamy sungguh :)

Kalau korang nak book berbuka utk bulan puasa ni make sure call and confirm betul2 sebab penambahan kepala berapa org utk dtg tu takkan dilayan, pasal tempat ni penuhhh!! Nak tambah meja pun takde...

Bagi yg penah dtg anda tau la kelebihan apa kesedapan dan keenakan makan kat sini huhuhuhu yang tak pernah dtg tu buat buatlah dtg ehehe... Korang akan merasa kesedapannya... Seperti entry aku sebelum ni, aku ada cakap tak payah dah nak gi jauh jauh sampai bagan lalang semua, kat bangi ni pun dah ada dah seafood yg terbaekk ;) ehehehe..

Tempat ni betul betul kat area tol bangi plus tu.. Sebelah balai bomba bangi.. Kalau keluar dari plus masuk tol bangi bulatan masuk kiri terus (pukul9) akan nampak kedainya sebelah kanan, kene uturn la kat depan.. Apa apa pun nak gambar untuk tatapan semuaaaa;)


Mak gan bapak aku :)
Sedap kan mak, bapak :)

No comments:

Post a Comment

Any Question ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...