Monday, July 2, 2012

The Speghetti Farm, Mid Valley

Selalu aku lalu lalang la tempat ni!! Nak masuk takut mahal, apa ada dalam ni!! Sedap sangat ke speghetti dier!! Tempat nampak class... Tertulis besar! NO MSG! NO added COLOUR! Semua la NO nyer!!! Makanan kesihatan la ni!! Musykil pun musykil gak... Kali ke berapa puluh kali tah aku asyik lalu lalang je kat depan speghetti farm ni setiap kali aku g mid valley jalan2 la!! Perasaan ingin tau tu selalu la membuak ada! At last tempoh hari aku masuk gak, tu pon sebab aku nampak ada signage promotion kat depan kedai dier!!

Rm8 ringgit rm 9 ringgit rm 10 ringgit!! Casher lak budak melayu pakai tudung, manager semua la, melayu islam, then ramai lak muslim kat kedai ni aku tengok!! Masukkk!!

Dik bagi sett chicken panna satu, chicken cabonara satu! Air milo ais ;) pasal tu yg ada tulis kat bena depan tu promotion ;) makan la aku gan bini aku! Macam tu la kot speghetti takde calloring/msg/ajinomoto la kot!!! Ok la secukup rasa la makanan dier! Kalau lapor, licin gak la pinggan kan!!


Takde la power sangat sampai keluar perkataan WOW dari mulut aku! So and so jer! Seb baik murah!! Its good for your health! Korang leh cuba! Takde la mahal pun tempat ni! Tengok la berapa harga dier! Makan dua org rm20 lebey je, macam makan kat kfc ;) yang penting SIHAT, hahahaha, makanan pun berpatutan...

Nah gambar food food yg telah selamat bersemadi dalam perut kami ;))





No comments:

Post a Comment

Any Question ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...