Wednesday, July 11, 2012

Ikan Siakap Bakar Wong Solo, Bandar Baru Bangi

Ok, last week aku sekali lagi ke Wong Solo, reason sebab aku nak makan ayam penyet combo wong solo la, perut lapar time tu! Try to explore new menu!!

Ritu bini aku nak makan siakap bakar wong solo!! Harga fix! Mcm tak caya jer rm19 sekor!! YaAllah sedapnya!! Sampai aku menjilat jari masa makan tu!! Rempah dier memang sama dengan ayam bakar dier!! Cecah lak gan sambal special gan kicap pedas dier!! Perghhhh!! Lazat sehingga menyentuh perasaan dan kalbu!! Hahahaha...

Korang wajib try sebab aku pun akan pastikan lepas ni aku akan sentiasa try dan try lagi!! Haha..Ni recommended 1st class dari aku! Korang dah makan nanti korang bagi comment ok! Ok ker tak??!!

Nah gambarnya!! Citer banyak pun tak guna! Tengok gambar dulu ;)






No comments:

Post a Comment

Any Question ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...