Wednesday, July 11, 2012

Mee Udang Galah & Mee Kampua Sarawak!

Ok, One more review at Sibu. This is at Taman Harmoni, Sibu Sarawak. Aku memang mencari bende benda yg pelik! Kalau tak pelik baik tak yah cari or makan! Kat kL pun banyak!!

Google and search dalam internet!! Taman harmoni food court ni la yg asyik keluar dalam search result! Aku ajak member semua try gi sini! Aku nak cari mee kampua! Aku nak jugak mee kampua!!

Dari apa yg aku dapat rasa! Dari kelihatan dia nampak lebey kurang macam mee maggie jer! Tapi rasa jauh sekali! Mee ni masak mcm gunakan isi dan sup lembu! Rasa lemak dier cukup terasa! Then topping dier letak isi2 beef and disertakan sup and sambal kicap' perghh wallaueeyyy!! Tak dapat kat semenanjung weyhh!! Dua kali aku beli!! Hahaha....

Satu lagi yg dapat dicekau kat sini!! Ialah mee udang galah sarawak!! Aku tak rasa sebab aku dah gila kan mee kampua dier!! Huhuhu tapi sup dier sama jer mcm sup mee kampua aku tu! Ada rasa daging sikit!! ;) cuma ada udang besau besau ;))

Kalau korang sampai town sibu ni jangan luper cari food court taman harmoni ok! Gerai no 12 jumpa pakcik tauke tu! Dier je yg tau masak mee kampua ni!! Terbaekkk bebb!!!

Nah gambar bagi korang terliuq!! Huhuhu yum yummm!!!





No comments:

Post a Comment

Any Question ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...