Thursday, May 30, 2013

Satay Capitol @ Berhadapan Sogo

Salam, Selalu bercerita tentang satay station, satay kajang, satay meru, satay minang, ok harini aku nak cerita sikit pasal SATAY CAPITOL! mungkin ramai yang tak penah dengar and ada jugak la org yg mungkin tau kot??, mungkin yang kerja area Jln TAR pernah makan kat sini.

Aku pun sebenarnya accidently je pergi kedai ni, tu pun sebab nak tapau untuk bapak makanan, that day kitaorg gi sogo, biasa la dengan mummy gan wan, sale sogo la apa la..layankan jer..

Bapak ada pesan suruh beli mee rebus dekat depan sogo tu, dia cakap kat situ mee rebus kL yang paling sedap sekali. ada kedai makan ke depan sogo tu? tup tup dah nak balik gi la cari kedai makan ni, kedai ni betul betul menghadap pintu depan sogo, tapi kene seberang jalan, nama dia CAPITOL...

aku pergila nak tapau mee rebus, alik alik dier cakap mee rebus dah habis pukul 4.30ptg.. 5 dah stop mee rebus, tukar menu, dengan hampa aku pun tengok satay ni, dalam kedai yg sama asap keluar syuuhh syuhhh, menyelerakan plak aku tengok, tapau la satay daging and ayam :)
harga normal rm0.70 secucuk, memandangkan dari tempat bakar tu lagi aku dah usha satay daging dier yg nampak lebih mengiyurkan.. aku pun beli la satay daging lebih :)

nak di pendekkan cerita, balik tapau, bukak makan... yaAllah, sedap betul dari satay satay biasa yang aku biasa makan, tak tau kenapa, mungkin sebab satay dier lemak berkrim kot, korang tengok la rupa satay dia kat bawah ni, kalau tak mengiyurkan jugak aku tak tau la...

so lepas ni bleh beli lagi kat sini, aku dah jumpa port satay terbaikkkkkkk di tengah tengah kota KL secara kebetulan, mee rebus dier plak, kita buat review lain kali ok :)
huhuhuhu...









No comments:

Post a Comment

Any Question ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...