Wednesday, May 15, 2013

Gino's Pizza Pasta & Fusion @ Hulu Langat

Salam, info rini is about mothers day, hari tu sempena hari ibu, aku bawa mummy aka isteri kesayangan ku ke gino pizza pasta & fusion kat hulu langat ni, dekat je dgn rumah aku, lebih kurang 10 minit je perjalanan, ni alamat dia Lot 242 Batu 10 3/4. Kg. Sg Serai 43100 Hulu Langat Selangor No. Tel : 016-6868 181. 

Mummy Mia kempunan sangat nak makan cream lingunie daddy, tapi daddy malas nak masak, so teringat la kat tempat ni, kalau yang duduk area hulu langat memang familiar la dgn tempat ni, kalau kita nak masuk ke hulu langat memang akan terlintas lalu dekat kedai ni, nampak besar sungguh signboard dia, tapi sebelum ni aku tak penah masuk la sebab risau dengan mutu kualiti makanan nya dan harga yang mungkin mahal?

That day aku nak kelainan sikit, so aku pun bawak mummy mia makan kat sini, menyambut mothers day serta meraikan berita gembira yang kami sekeluarga amat bersyukur seadanya setelah pemergian puteri bidadari syurga kami march yang lalu. p/s: daddy dgn mummy sayanggg sangat kat mia :)

dari gambar below kita org order 3 dishes yang rata rata semuanya memuaskan, harga pun not bet weyhh.. takde la mahal bebenar, semua dish diaorg range berbelas belas, mcm pasta tu dalm rm13 je, beef steak dalam rm17 je..

not bad, good place to go... kawasan yang tenang... next time leh dtg lagi ni. yang ni halal status memang tak sure. kedai ni macam kedai kedai tomyam lain je yang ada kat hulu langat tu... even owner and pekerja tak silap aku arabic or pakistanian... :) insyaallah ok.. masyaallah masyaAllah sering didengar diungkkapkan, even masa masuk pun disambut dengan Assalamualaikum dari bos kedai ni :)

Korang yg selalu nampak kedai ni tepi jalan, masuk jer, tak yah risau mahal ke tak, masakan sangat sedap.. harga pun tak mahal mana pun.. nampak je exclusive.. okkk, harga aku ada sertakan resit kat bawah ni! :)
Ni ada gambar santapan kami untuk tontonan semua ........
Enjoy...













No comments:

Post a Comment

Any Question ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...