Thursday, March 15, 2012

Nasi Lemak Rendang Kerang (15Mac2012)

Pagi ni masuk opis abis je morning market, tanpa perlu order abg adam malek datang masuk ofis kitaorg, nasi lemak nasi lemak sapa nak nasi lemak!

Tinggal nasi lemak rendang kerang dgn ayam wangi!! Hahahaha panggilan yg menusuk sanubariku!!

RENDANG KERANG SATU BANGGGG!!!

Kenyang lagi aku pagi ni ;) alhamdullillah, tak kisah la bos kat depan nun!! Aku bedal tanpa segan silu!! Pedulikan ida yang tegur2 kacau, pedulikan suara suara sumbang yg sound, tunduk2 makan perrr!! Hahaha ada aku kesah!!!

Yang penting aku layan nasi lemak dengan penuh kusyuk dan concentration, aku rasa rendang kerang dier lagi byk pada nasi dier ni!! Terbaekk!!! Tak caya tengok!!

Perghhhh!! Sayur sayur! Dah kenyang tido!!!! ;)

No comments:

Post a Comment

Any Question ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...