Friday, March 16, 2012

Friday the 16th Lunche with my beloved myra @ kari kepala ikan kampungpandan




Sempena Wife tersayang aku positif ni :) teringin lak dier nak makan kari kepala ikan, ehehe, so agak pening nak cari kari kepala ikan yang terbaek, so aku buat disicion pergi kari kepala ikan kampung pandan yang original...

Terbaek kah? memang terbaik, tapi kalau tengok gambar yg kat bawah tu, aku just makan mata ikan tu jer, yg lain lain semua mam aku yg belasah, kuatkan makan, hahah tula aku pn macam tak percaya ni... takpe lah, kempunan tu kot..

apa apa pon korang yg interested boleh la mai sini, tempat ni kat belakang tesco ampang tu jer :) tepi mrr2 tu jer... semua kene rm75.00 haaa amik kauuu, sedap punya pasal,  tapi tak leh makan tetiap bulan la, sekali sekala la..kari nalarekek!!!! kenyang pon nalarekek punya,, ehehehe :))


No comments:

Post a Comment

Any Question ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...