Friday, November 8, 2013

Mr Kabab & Biryani Presint 15 @ Presint Diplomatik

Assalamualaikum,
rini nak share pasal kedai roti naan kegemaran mak aku skrg, dekat area putrajaya. nama kedai dia 

Mr. Kabab & Biryani (Makanan Tradisi Arab dan Pakistani)
No.42,44,46, Jalan Diplomatik 3/1,
Presint 15
62050 Putrajaya
Aku pernah sekali dulu makan kat sini, tapi makan nasi arab dia je la, kalau nak beza dengan SABA' Cyberjaya and Zam Zam Seksyen 9 Shah Alam, jauh beza la, tapi yang lain2 ok not bad, wife aku ritu nak gak makan nasi, mak aku biasa la, naan garlic and bapak aku kebab je same as me :)

just nak share gan korang duduk area2 berdekatan, tempat ni not bad untuk lepak2 and chill, kawasan sekitar very chill :) 

Kalau yg tak tau kedai ni amik dalam 5 deret kedai jugak la, dia sederet dengan BANK RAKYAT, korang akan notice la kalau lalu sini...
ni antara makanan yg kitaorg order... just nak recommend, kalau dtg sini order Pizza dia, murah dan sedap, tapi aku tak amik lak gambar pizza sorry..

ok my rating:

food : 7/10
area : 10/10
surrounding : 10/10
price : 8/10







No comments:

Post a Comment

Any Question ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...